ديكورات فورم وكرانيش سقف مودرن وساعات ومرايات مودرن 2018

ديكورات فورم وكرانيش سقف مودرن وساعات ومرايات مودرن 2018

ديكورات.,فورم سقف.كرانيش سقف,ساعات .مرايات.عامة ,إسلامية,تطويرية ,ثقافية,ترفيهية,علمية,تعليمية

الرئيسيةمكتبة الصوربحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 

نكككككككككككككككت

كاتب الموضوعرسالة
سمسمة الاهلاوية
عضو نشيط
عضو نشيط

نقاط الأرباح : 3908

مُساهمةموضوع: نكككككككككككككككت   السبت 11 يوليو 2009 - 9:04

ثلاث طلاب اخوان يتكلمو السـين ثين ولمى قالو يا اثتاذ المدرس قال: لازم استدعي والى امركم يشوف حل لمى جاى والى امرهم سئلو المدرس قاله: اعيالك ليه السـين ثين قاله: اش اثويلهم

مسطول قابل واحد صاحبه متغاظ من امريكا، المسطول حب يهدي صاحبه قاله شوف امريكا من غضب ربنا عليها خلاها هناك فى آخر الدنيا لكن مصر يادوبك ساعتين بالبيجو

مرة واحد عنده صداع راح للدكتور فقاله يا دكتور انا عندى صداع قاله انت بتسيب الشباك مفتوح ولا مقفول قاله مقفول، قام الدكتور قاله إبقى إفتحه، فتانى يوم راح للدكتور فسأله الكتور قاله الصداع راح قاله الصداع راح والتلاجة راحت والبوتاجاز راح

واحده وحشه قوى بتقول لجوزها يا رااااجل مش تصلح شباك الحمام علشان وانا بستحمه الجيران مايشوفونيش قالها: خليهم يشوفوكى علشان يصلحوه على حسابهم

قزم اتخانق مع مراته زعلت منه حطت جذمته فوق التلفزيون وخرجت

مرة واحد متسلق جبال راح يتسلق جبل هو و المساعد بتاعه. وكان المساعد ده بيتهته فى الكلام ,وهما طالعين فى نص المسافة المساعد
قال للمتسلق:ن ن ن ن ن........
فالمتسلق قاله:بسيابنى لاضحك ونوقع احنا الاثنين. ولما وصلوا فوق
قاله عايز ايه ؟؟
قاله:ن ن ن ن ن.... نسيتلاكل تحت.
قاله: يخرب بيتك . ونزلوا تانى ، وهما فى نص المسافة
المساعد قاله:ب ب ب
قاله :بس لاضحك ونوقع احنا الاثنين.ولما نزلوا تحت
قاله :عايز ايه.قاله:ب ب ب ب بهزر معاك

مرة واحد بتقول لجوزها انت لازم ترفد السواق ده سألها ليه قالت له كان هيموتنى مرتين بالعربية قال لها خلاص هنديله فرصة تالتة

اتمني انها تكووووون عجبتكوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووا

نكككككككككككككككت
صفحة 1 من اصل 1